Spela

Hotell Billingehus

Nyrenoverade Billingehus ligger på toppen av berget Billingen, med utsikt över hela Skövde och nära till stadskärnan. Hotellet bjuder in till en varm och vacker hotellmiljö och såväl lobby som hotellrum har hög mysfaktor. Hotellets restaurang erbjuder frukost, lunch, bistromeny och à la carte. Bar Arne är den lilla baren med den stora utsikten. Välkommen upp för att varva ner.

Golfpaket på Hotell Billingehus

Direktbokning av ditt golfpaket gör du via länken nedan, eller kontakta hotellet så berättar de mer!

Telefon 0500 44 57 00 | E-post: info@billingehus.com | Alphyddevägen, 549 48, Skövde

Clarion Collection Hotel Majoren

Välkommen till en unik pärla i Skövde. På Clarion Collection Hotel Majoren bor du i en anrik miljö, delvis inhyst i en villa från förra sekelskiftet. Frukost, fika och kvällsmat är inkluderat varje dag. Vi är ett kontantfritt hotell.

Golfpaket på Hotel Majoren

Telefon: 0500 41 06 10 | E-post cc.majoren@choice.se | Trädgårdsgatan 5, 54130 Skövde

Quality Hotel Prisma

Välkommen till Quality Hotel Prisma - ett modernt konferens- och familjehotell i hjärtat av Skövde. Centralt beläget vid Boulognerskogen och med gångavstånd till Skövde Resecentrum, shoppinggatan och restauranger. Vi är ett kontantfritt hotell.

Golfpaket på Hotel Prisma

Telefon 0500 48 80 00 | E-post: q.prisma@choice.se  | Ekedalsgatan 2, 541 24, Skövde

Bo på banan

Stugor vid 18:e green. Enkla stugor med fyra bäddar i varje. Dessa ligger vid 18:e green i anslutning till klubbhuset. I stugan finns kylskåp. Man tar med egna lakan och gör en enkel städning efter sig. Slutstädning ingår i priset. Nära tillgång dygnet runt till klubbhuset med toalett och dusch. Grundpris för stuga utan greenfee eller pension är 800 kr alternativt 250kr per person. Prisvärda golfpaket med möjlighet till frukost och lunch.

Paketpriser per person och dag

Dagspaket vardag, ej v. 25-32 - Greenfee och logi

Dagspaket helg samt v. 25-32 - Greenfee och logi

Halvpension vardag, ej v.25-32 - Greenfee, frukost och lunch

Halvpension helg samt v. 25-32 - Greenfee, frukost och lunch

Husvagnsplatser med el

I anslutning till klubbhuset men ändå avskilt finns sex stycken uppställningsplatser för husvagn och husbil. Pris 150 kr per natt inkl el.

För information och bokning kontakta receptionen på tel 0500-411535.