Damernas vårupptakt 2024!

Nu kickar vi igång golfsäsongen 2024 och hälsar dig välkommen till en kväll med god mat, trevligt umgänge och information om säsongens tävlingar och aktivieter. Detta är verkligen startskottet för säsongen och ett otroligt roligt inslag på klubben med det stora intresset för damernas verksamhet på Skövde GK. Vi på klubben hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans!
Under eftermiddagen kan du även passa på att handla hos Malin från TMGolf som kommer på besök med sin shop, fylld med både herr- och damkläder!

Förra årets vårupptakt vart väldigt populär, och vi hoppas på samma uppslutning i år. Platserna är begränsade så se till att säkra din plats snarast!

Plats: Mattias Golfrestaurang, Skövde golfklubb. Den 21a mars kl. 18.30-21.00

Dagens program
- Mellan 15-18 kan du shoppa hos Malin från TMGolf, som kommer med både herr och damkläder till superfina priser!
- Välkomstdrink inför middagen
- Damkommittén och Elin berättar om säsongens tävlingar och aktiviteter.
- En samarbetsaktivitet under middagen.

Anmäl dig senast 7 mars via länken nedan, (digital anmälan och följ instruktioner för betalning). Anmälan klar när betalning gjorts.

Kostnaden är 255 kr/person och då ingår välkomstdrink, buffé, dessert & kaffe. Annan dryck som vin, öl eller alkoholfritt går att köpa på plats såklart! Begränsat antal platser och först till kvarn gäller!

Kontakta klubben vid allergier. OBS Bokningen måste betalas direkt för att gälla. Kontakta klubben vid problem.

Anmäl dig här!

Boka din plats här!

Varmt välkommen!
Annukka, Carina, Eva-Lotta, Heidur, Marianne, Lena, Margareta, Maria, Susanne i Damkommittén.

Damernas schema

Snart publiceras damernas schema för året här. Som vanligt flera roliga tävlingar och aktiviteter där vi lär känna varandra och skapar trevliga minnen.

Damtisdagarna är en trevlig tävling som spelas på tisdagar, med första tävlingen den 23e maj, ett litet avbrott över juli, och sedan fortsätter hela augusti. Den spelas alltid på Norra banan, 9 hål.

Är man intresserad av att spela lite mer på andra banor inom VGF och tävla så kan man göra det på Ladies Tour. Du hittar tävlingarna och anmälan för dessa på golf.se.

Övriga aktiviteter

Anmälan och information går ut separat på medlemsmail och facebookgrupp.

21e Mars - Vårupptakt i restaurangen

september - Hemlig resa

Damkommittén

Vi jobbar för att öka trivsel och gemenskap för Skövde GK:s damer genom att arrangera klubbtävlingar och trivselaktiviteter.

Du är alltid välkommen att höra av dig till någon av oss om du har frågor, funderingar eller tips/förslag på aktiviteter.

Annukka Niva Malmgård, a.nivamalmgard@gmail.com, 0725-296241

Carina Wegemyr, carina.wegemyr@hotmail.com, 0730-358208

Eva-Lotta Standar, eva-lotta.standar@montessori-skovde.se, 070-9391477

Heidur Unnarsdottir, heidur.unnarsdottir@live.se, 070-6845152